joi, 26 ianuarie 2017

De cîteva săptămîni, Voichița se trezește greu dimineața, deși se culcă la timp (pe la 21.00). Nu știm ce să mai facem ca s-o trezim la timp și fără scandal, să mai și mănînce poate ceva înainte de micul dejun la grădiniță. Nu a mers pînă acum nici cu bombonica, nici cu amenințările. Seara promite că se va trezi de una singură, de bună voie. Dimineața, însă, se repetă același scenariu. Jumătate de oră trezirea, cu masaj, cîntece, joacă, hîrjoneală și ciocniri cu Kira etc.

***
Seara am mers cu Voichița la patinoar. Nu prea știe să-și țină echilibrul și cade des în fund. Îi tot spun cum să stea pentru a cădea mai degrabă în față decît pe spate. Dar îi place foarte mult. După ce am ieșit, am convenit să mai venim săptămîna viitoare. Marți sau joi, cînd nu avem dansuri, iar eu nu am sport. Marți, - zice Voica.

***
În drum spre casă, Voichița îmi spune:
-          Tata, știi ceva?
-          Ce?
-          Știi că... la bătrîni uneori le crește dinți de aur?...

Îi povestesc seara această spusă a Voichiței Aureliei. Ea rîde și apoi o postează pe Facebook. Mi se laudă cîte like-uri a acumulat. I-am zis că mai mult n-o să-i povestesc nimic. De ce? – se miră ea. Pentru că îți faci tu proprietate intelectuală din ce-ți povestesc eu. Să stai tu cu Voica și să-i pîndești toate perlele... – o fac eu pe supăratul.